خانه سبز

الخیر فی ما وقع

خانه سبز

الخیر فی ما وقع

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ق.ظ

نامه هایی به ماهکم.هفته دهم

هفته دهم


سلام ماهک من


در این روزهایی که داریم بدترین و غم ناک ترین صحنه ها رو می بینیم.اما دیدن مادرت وقتی دست هاش رو شکمش هست و انگار تو رو مجکم گرفته و باهات حرف می زنه از زیباترین و سبزترین دیدنی هاست...


راستی دکتری که وضعیت شما رو در شکم خواهر من چک می کنه و قرار است انشالله شما رو به دنیا بیاورد همان دکنری هست که من رو به دنیا آورده یک عدد دکتر خیبی مهربون و شایسته.بزن قدش فندقی جانم.


راستی از عروسک انگشتی هایی که برایت گرفتم خوشت اومده...؟  وای که تو به دنیا بیایی من چه برنامه هایی دارم من چه آرامشی میگیرم ازت....ماهک جانم خیلی دوستت دارم...


دختر عمو جانت بیست و دوم اسفند به دنیا آمد آنقدر شیرین و خوردنیست که دلمان برایش غش می رود وقتی عکس هایش را می بینیم.حالا وقتی خودت آمدی باهاش دوست میشی.پنجشنبه به امید خدا به دیدنش می رویم و من در گوشش سلام تو را خواهم رساند.

راستی پدربزرگت خیلی دوستت دارد.می بینیش حتما می بینیش باید در گوشت دعا بخواند باید در بغلش تکانت بدهد..تو دعایش کن..


قربانت.خاله شما

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶
پریس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی