خانه سبز

الخیر فی ما وقع

خانه سبز

الخیر فی ما وقع

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۲۶ ب.ظ

امسال هم..

راستش امسال هیچ حس خوبی نداشتم به شروعِ محرم و فکر اینکه دو ماه عزاداری بخواد باشه و شاید خیلی از مراسم های شادی بخواد عقب بیافته ناراحتم می کرد تا امشب که کنار در وایساده بودم و صدای یا حسین گفتن های دسته عزاداریِ خیابونمون به گوشم رسید و دلم یهو رفت..
تو راه پله گفتم چند بار پشت سرِ هم که من قولم یادم نرفته..دعاها و نذرهام یادم نرفته...
بابا اگه وقتی هم در مراسم عزاداری امام حسین شرکت می کرد سینه می زد نه از اون سینه زدن های شل و وارفته ها.محکم سینه می زد با دل و جون.
آخه من قربونت بشم می دونم که امسال هم حاضری در بین عزادارا با بابای ریحان با هم دیگه سینه می زنید و راه می رید..
اللهم الرزقنی شفاعه الحسین یومَ الورود .
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۳۱
پریس

نظرات (۱)

:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی