خانه سبز

الخیر فی ما وقع

خانه سبز

الخیر فی ما وقع

سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ق.ظ

اون ماه اون سال

یکی از عادت هام از همون وقتی که وبلاگ خونی و وبلاگ نویسی رو شروع کردم این بوده که هر وقت برای اولین بار وارد وبلاگی می شم،بعد از خوندن نوشته های صفحه اول.نگاه می کنم به سمت چپ صفحه و دسته بندی مطالب به ماه و سال. و بعدتاریخی رو انتخاب می کنم که برای خودم  خاص بوده اتفاق تلخ یا شیرین  یا مهمی در اون ماه و سال داشتم.می خوام ببینم  برای مثال در اون اردیبهشت نود و سه یی که برای من یک شروع جدید بوده و فراموش نشدنی برای اون وبلاگ نویس محترم چه احوالاتی بوده.یا در اردیبهشت نود و پنجی که... 

این حرکت خیلی جذابی برام هست.انگار که یک کشف باشه یک پل ارتباطی انگار که بگم وای دنیا رو نگاه کن.وای دل ما ادم ها رو.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۰
پریس

نظرات (۳)

۲۰ مهر ۹۵ ، ۰۱:۲۲ خانوم لبخند :)
هوم، کار جالبیه، شاید منم انجامش بدم :)
پاسخ:
امتحانش کنید جالبه :)
چقد خوب گفتی 
منم گاهی یه ماه خاصیو انتخاب می کنم و بعد به خودم فحش میدم که ببین تو‌چه دنیای احمقانه ای برای خودت ساختی آخه. 

پاسخ:
امان از دست این دنیای احمقانه ما و یادآوری هامون.
سلام بانو 
آدرس وبلاگم رو عوض کردم. اگه خواستی سر بزنی:)
http://zaviehizist.blogfa.com
پاسخ:
ممنونم پرستو جان که بهم خبر دادی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی