خانه سبز

الخیر فی ما وقع

خانه سبز

الخیر فی ما وقع

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ق.ظ

نامه هایی به ماهکم.هفته سی و پنجم

هفته سی و پنجم

سلام  خواهرزاده عزیزم.

به قول ساغر و فروغ(رفیق هایم):"حالت خوبه؟گل گلابی ؟با ادبی؟


جانکم.راستش رو بخوای این نامه نوشتن هام برای تو رو خیلی دوست دارم..اصلا می خوام وقتی هم به دنیا اومدی برایت نامه بنویسم و بعدا که خواندن و نوشتن یادگرفتی..همشون رو بهت بدم...البته من مطمئنم تو هم تا حالا با من ارتباط برقرار کردی و می کنی و نامه های من بهت می رسه.من حس می کنم.احساس می کنم به دنیا که بیایی وقتی هم رو نگاه کنیم نگاهمون خیلی چیزها بهم می گه یا شاید  دو تامون به خنده بیافتیم..انگار یک آشنای دیرینه رو دیدیم.یک رفیق..بله پس چی تو هم رفیق منی.به دنیا اومدی با هم دست رفاقت می دیم محکم.

خلاصه داشتم می گفتم تصمیم دارم وقتی خوندن و نوشتن یادگرفتی نامه نوشتنمون دو طرفه بشه..چه شود.. فکر کن..من که از الان کیف کردم حسابی...

قربونت بشم..هنوز نیومده این همه دل منو بردی...


*نوشته شده در یازده شهریور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۹
پریس

نظرات (۲)

عجب خاله‌ای هستی. منم می‌خوام خب ;)
پاسخ:
تو خودت از بهترین خاله ها خواهی شد:)
خیلی جالب و دوست داشتنیه این کارت، یادمه خوابگاه که یودم یه دوستی داشتم اونم بچه خواهرشو خیلی دوست داشت برای همین براش یه ایمیل درست کزده بود و هر ایمیل قشنگی رو که دوست ذاشت یه اون آی دی میفرستاد و میگفت یعدها که سواد یاد گرفت اینا رو میدم بخونه ذوق کنه:)
پاسخ:
دوستت چه کار جالبی انجام می داده.خوشم اومد.یادم می مونه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی