خانه سبز

الخیر فی ما وقع

خانه سبز

الخیر فی ما وقع

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ق.ظ

نامه هایی به ماهکم.هفته بیست و نهم

هفته بیست و نهم


سلام سیب گلابم


امروز با مامان یاسمن جانت اومدیم سونوگرافی  و دیدیمت.چه بزرگ شدی تو پسر.چشم های درشتت و من قربون بشم.اون چونه خوش فرمت که مامانت با قطعیت می گه چاه زنخدانی که من و مامانت و بابا داریم و رو در فیلم دیده که تو هم داریش.من ندیدم .اما امیدوارم تو هم مثل ما این چاه زنخدان خانوادگی رو داشته باشی.

شنیدن صدای قلبت من و مامان یاسمنت و به آسمون هفتم پرتاب کرد.کاش تمام روز می نشستیم در اون اتاق ته سالن و تو رو تماشا می کردیم و آقای دکتر هم از اعضای بدنت و وضعیتت می گفت.ای آرام جان من.


قربان قدم هایت بشوم در زندگی ما.

مراقبت کن از خودت خیلی زیاد.

*نوشته شده در بیست و ششم تیر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۱
پریس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی