خانه سبز

الخیر فی ما وقع

خانه سبز

الخیر فی ما وقع

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۳ ق.ظ

از مهشید..؟ای مهشید...مهشید

مواظب خودت باش.

خداحافظ.

اند کال.

تمام.

قصه ما به سر رسید.به سر رسید؟چه جوری به سر می رسه؟تو دلمون چه جوری به سر می رسه؟



یعنی اینجا رو می خونی؟هنوز هم داری آدرس این خانه سبز من رو ؟ اون شبی که آدرس اینجا رو بهت دادم و همه نوشته هامو خوندی...اون شب رو دوست دارم.ته دلم خوشحالم آدرس اینجا رو بهت دادم.نمی دونم بعد از اون شب باز هم من و خوندی ؟الان می خونی؟یا یادت رفته؟

سه شب شد.چهار شب هم می شه.پنج شب هم می شه...نوروز هم میاد و می ره...سیزده اردیبهشت هم میاد و می ره ووو بالاخره زودتر دیرتر عادت می کنیم.

/بد کردی ای هامون من.دلدار من بد کردی../

به نقطه رسیدم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۱
پریس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی