خانه سبز

الخیر فی ما وقع

خانه سبز

الخیر فی ما وقع

چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ب.ظ

کوه که غصه می خوره یعنی هنوزم عاشقه

تو بیشتر از من نه اما به انداز خودم میدونی که چقدر دلتنگتم..چقدر دوستت دارم و چقدر دوری این روزها برایم سخته، ندیدن تو از نزدیک داره لهم می کنه..داریوش می گه دوری برای من شده عادت.اما یاور من دلدار من عزیز من..دوری تو برای من عادت نمی شه..و هر روز داغش تازه تر هم میشه.

تو سینما نشسته بودم که یکهو فکرم افتاد به بغض و کلافگی این دو ماهم به بی قراریم...به خودم گفتم فقط دیدنش از نزدیک و گرفتن دست هاش و تو بغلش گریه کردن می تونه حالم و خوب کنه.فقط..فقط....

شدم مثل بابا وقتی ایستاده اما یکهو تعادلش رو از دست می ده و می شینه زمین و می گه نمی دونم چطور شد

شاه نشین چشم من.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۴
پریس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی